Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

#exetastiki quotes

Μέσα εξεταστικής περιόδου και το μόνο που μπορούμε να κάνουμε μετά το διάβασμα είναι να γελάσουμε (με τα χάλια μας  ) 
Απολαύστε τα πιο κορυφαία tweets που κυκλοφορούν τελευταία!!


Οταν βαριεμαι να διαβασω λεω στον εαυτο μου: "στρωσου, η χωρα χρειαζεται επιστημονες" ε, δε διαβαζω αλλα τουλαχιστον γελαω λιγο.

Άθεος μεχρι να αρχίσεις να προσεύχεσαι να περασει το γραπτό που παρεδωσες!

Η πιο κρίσιμη στιγμή της εξέτασης είναι όταν ανοίγει η αίθουσα και παίζεις μπουνίδια για να πιάσεις μια καλή θέση. 

Μην βάζετε ωραιους επιτηρητες στην εξεταστική και σκεφτόμαστε ποσα παιδια θελουμε να τους κάνουμε.Δεν γράφουμε

Δεν έχεις γκόμενο,δεν διαβάζεις γιατί δεν έχεις γκόμενο.
Έχεις γκόμενο,δεν διαβάζεις γιατί έχεις γκόμενο.
Γενικά δεν διαβάζεις!

Διαβαζω εδω και μια ωρα μια απαντηση και ξεχασα ποια ηταν η ερωτηση ρε φιλε

Παντως, με τις γνωσεις μου βγαινοντας απο το πανεπιστημιο, δουλεια μονον ως "χειριστης μαρκαδορων υπογραμμισης" παιζει να βρω

-Γιατρέ πονάω..
-Που?
-Που έχω εξεταστική....
Θες βοήθεια στην εξεταστική; Επικοινώνησε μαζί μας άμεσα!! Θα μας βρεις στο προφίλ μας στο facebook και στο email: foitites.ola@gmail.com ...Τιμές για γέλια!!
Tips για τις εξετάσεις..τις τελευταίας στιγμής!! 

οι 6 μακρυά από εμάς τύποι της εξεταστικής

Σχόλια